Post Icon

Nitne / Studs

Veliki sam ljubitelj nitni, bodljica i sličnih stvari. Prvi par cipela sa nitnama, kao i rukavice kupila sam pre 3-4 godine, međutim kad sam ih tada nosila dobar deo ljudi me je gledao kao čudaka - Nitne, i juuu šta će ti to?! Ali evo nitni sad ima svuda, čak su postale toliko popularne da i oni koji su se iščuđavali nad njima sad ih nose - vidite šta znači uticiaj mode. :)

I am a big fan of studded clothes and stuff like that. The first pair of shoes and gloves with studs I bought 3-4 years ago, but when I was wearing them some people looked at me as a freak - studs, why are you wearing it? But now here's studded clothes, shoes and accessorise everywhere, it become so popular that even those who were against them now wear them - see how fashion affects people. :)







 




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 коментара:

Unknown said...

steta jednino sto ih stvarno svi, ali svi nose :/ sve onda tako nekako gubi car.
hehe tako s se meni smijali kad sam prije par gd
odina nosima oksfordice, a sad ih imaju i oni koji su se izrugivali :p
lijep pozdrav
anita
http://cherryblossomtime.com/

Unknown said...

sjajno!!!!!!! i ja obozhavam nitne bocke razne... ja sam novi pratilac na ovaj blog-evo i moj pratite me ;) http://anitce.blogspot.com/

Unknown said...

Jedan od boljih trendova ove sezone !

xoxo

Unknown said...

Ahhhhh svi smo opsednuti nitnama :))))

http://myprincesssophie.blogspot.com/

Unknown said...

sve je sjajno ali te bez cipeleeeeeeeee, wow!!!!;)

Rakel said...

Great post! love it!

Fashionobsession-mieni said...

I am a big fan of this trend and your pictures are really inspiring!! The clutch on the second picture and the heels on the fifth one are my favorits! Wish I could name them my own:)

Hope you visit me on my blog
fashionobsession-mieni.com

Post a Comment