Post Icon

Posle duže pauze / After a long break

Uh, evo me konačno, posle dužeg vremena... Tako je to kada dodje jun. Ispiti, učenje, razne druge obaveze, lepo vreme - ni sama nisam znala gde ću pre i šta ću pre. 

Uh, here I am finally, after a long time ... Jun, exams, studying, obligations, nice weather - what to do first?


Ali evo, sada je sve to gotovo i to uspešno, pa se vraćam blogu i druženju sa vama. :)

But now it's all over and it was successfully, so I back to my blog and having fun with you. :)


Uskoro, čim mi moja sestra pošalje slike (Jeco, juhuuu slike, još uvek čekam :)) outfit post. 
Jumpsuit u kombinaciji moje dve omiljene boje ili tačnije rečeno 'neboje' - crna i bela. A kada su te boje u pitanju, zebra print se teško može izostaviti, bar kada sam ja u pitanju.

Soon, as soon as my sister sends me pictures (Jeco, juhuuu images, still waiting:) ) outfit post.  
Jumpsuit combined with two my favorite colors, or more precisely 'not colors "- black and white. And when it comes to these colors, zebra print is hard to leave out, at least as I am concerned.

Evo mali nagoveštaj kombinacije:
Here's a little hint of a combination:



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 коментара:

Bamby said...

gde si uzela torbicuuuu divan je

Borislawa said...

Hvala! Inače uzela sam je za verovali ili ne u Kineskom tržnom centru u Novom Sadu...

Post a Comment