Post Icon

JUMPSUIT - Trend za proleće/leto 2011

Jumpsuit ili kako bi to mogli prevesti na srpski? Odelo iz jednog dela, kombinezon? Ja ću ga u ovom tekstu zvati kombinezon, jer sam se tako navikla da ga zovem, a vi mi nemojte zameriti ako je to pogrešno oslovljavanje ovog zanimljivog i već godinama prisutnog modnog trenda. 

Sa dolaskom toplog vremena, zavirićemo u naše ormane, tačnije u onaj deo njih koji je namenjen za laganiju, letnju garderobu i ako otkrijemo da nemamo bar neki kombinezon (jumpsuit), hitrim koracima otrčaćemo u neku prodavnicu u koju je pristigla nova proleće/leto 2011 kolekcija i kupiti bar jedan komad ovakve garderobe. A zašto? E pa zato što je to ove sezone nešto što se mora imati ili drugaćije rečeno Must Have, ako želimo da budemo in i da svima pokažemo kako mi pratimo i znamo koji su to modni trendovi ove godine.


U sezoni proleće/leto 2011 trend kombinezona nudi najbolji način da se udobno i šik spoje zajedno u jednu kombinaciju. Izaberite neki uski, pripijeni uz telo kombinezon ili široki, kabasti, sve je dozvoljeno, samo da je u skladu sa vašim ličnim stilom, kao i raspoloženjem.
Kombinezoni za koje ćete se opredeliti mogu biti sportski, za dan, a isto tako mogu biti i elegantni, svečani, spremni za večernje izlaske, ali i crveni tepih. 

Za vas sam izdvojila neke od kombinezona poznatih kreatora, kako bi vam poslužili kao inspiracija u potrazi za vašim savršenim JUMPSUIT-OM.

 Gucci

 Marc Jacobs

YLS

Poznati i Jumpsuit (Kombinezoni)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 коментара:

Post a Comment