Post Icon

Crno, sivo, nitne / Black, Gray and Studded Shoes + Gloves

Šta bih ja drugo radila u slobodno vreme nego se bavila smišljanjem novih kombinacija. Tako mi je i ova kombinacija pala na pamet i mnogo mi se svidela dok sam je zamišljala, a da bih je malo bolje dočarala napravila sam set na fenomenalnom polyvore. Ali tu nije bilo kraj, nego sam ja tu kombinaciju morala isprobati i uživo i to je onda ovako izgledalo:

What else would I worked in my free time than to think of new combinations. So me and this combined a crossed my mind and really i liked it, and that would conjure up a little better I made a set of phenomenal polyvore. But there was no end, I had to try that combination in real life and it is then look like this:





Džemper / Sweater - Terranova
Pantalone / Pants - New Yorker
Prsluk / Vest - Hand made
Cipele / Shoes - Boom
Rukavice / Gloves - No Name
Fotograf / Photographer - Lellena


Polyvore set:



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 коментара:

anonimna čitateljka blogova said...

Baby, I like it :) rukavice i cipele <3

sugarhoneybaby said...

Lepo izgleda!:)

Ivanasworld said...

bas mi se dopada :))))) rukavice i cipele <3

Anastasija said...

Wow, savrseno, slike i ambijent, fenomenalni! Vest - Hand made? Svaka cast! Sve je divno!!!

Borislawa said...

Thanks dolls :) Baš mi je drago da vam se sviđa kombinacija.

Post a Comment