Post Icon

Žene, muškarci i cipele / Women, men and shoes

Kada su cipele u pitanju, tada nisam normalna. Imam ih toliko da neke čak nikada nisam ni obula ili sam ih možda obula samo jednom. Ali i pored toga na mojoj shopping listi uvek se nađe po bar jedan par novih koje želim da kupim. Trenutno je taj broj nešto veći od 1, npr. 7.

When about shoes, I can say I didn't normal. I have it so much that some have never even put on my foot, or perhaps I just put only once. But still on my shopping list, there was always at least one pair of new that I want to buy. Currently the number is slightly higher than 1, for example. 7.


U početku sam se hvalila kada kupim neke nove lepotice, onda sam nastavila da pokazujem šta sam to lepo kupila, ali sam cenu zaobilazila, sada - sada ne smem ni da kažem da sam kupila novi par cipela, proglasiće me opasnim zavisnikom. 

At first I was praised when I buy a new shoes, then I proceeded to show what I nice bought, but I bypass the price, now I dare not even say that I bought a new pair of shoes - can say that i shoe addict.


Mada iskreno, ono što je meni posebno interesantno u toj priči žene, cipele, štikle, jesu muškarci kojima nikako nije jasno zašto mi žene ludimo za cipelama i takmičimo se koja će imati više pari. 

Although honestly, what is especially interesting to me in that story women shoes, high heels, are men who can not understood why we women are crazy for shoes and compete who will have more pair of shoes.


Kod njih to funkcioniše logikom - ok imaću jedan par za neku sređenu varijantu, jedan par za sportsku, neke za svakodnevne aktivnosti i eto jedan par papuča leti i to bi bilo to od prilike - šta će mi više kad u isto vreme mogu nositi samo jedan par. 

In their logic, it works - ok I will have a pair for a special ocasion, a pair of sports, some for everyday activities, and maybe one pair of slippers in the summer -  why I needed more when I can wear only one pair at the same time.


Da li je stvarno tako? Da li se mi zaista toliko razlikujemo ili ne? Jesu li muškarci stvarno tako jednostavni i praktični, a mi žene toliko "komplikovane"? Ko zna, možda su i oni potajni zavisnici od cipela!? :)

Is it really so? Are we really so different or not? Are men really so simple and practical, and we women are so "complicated"? Who knows, maybe they are secretly addicted to shoes, you never know? :)


Ne znam za vas, ali evo ja priznajem - u muškarce se možda i ne razumem, ali u cipele...e u cipele se razumem, zar ne Keri!?

Well I admit - men I might not know, but shoes ... shoes I know.



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 коментара:

sugarhoneybaby said...

Ne znam sta je razlog,ali ja stalno imam utisak da ih nemam dovoljno.Cesto pocinjem smisljanje kombinacije od cipela:)

Post a Comment