Post Icon

Šminkanje pre ili posle oblačenja / Makeup before or after dressing

Danas, dok sam se šminkala, zapitala sam se da li se većina devojaka prvo obuče i spremi za izlazak iz kuće, pa tek onda šminka, kao što to radim ja, ili prvo ide šminkanje pa tek onda oblačenje ili možda nema nekog reda već zavisi od nekih drugih faktora, raspoloženja!?

Today, while i do my make-up I asked myself - Does women first do their makeup and then get they dressed or first get dressed and then they do their makeup. Or maby that depends on the day and mood. I first get dressed and then do my makeup, but what are you doing first?


Kako bih to saznala, rešila sam da napravim jednu malu anketu. Zato drage moje glesajte - Šminkanje pre oblačenja ili šminkanje posle oblačenja?

How I learned it, I decided to make a small poll. So my dears please vote - Makeup before dressing or makeup after dressing?



 Da li se šminkate pre ili posle oblačenja? / Do You Do Your Makeup Before Or After You Get Dressed?

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 коментара:

Unknown said...

uvek se prvo obucem pa sminkam... inace mi se desi da mi tragovi pudera ostanu na obeci, jos gore ako je uzak prolaz za glavu...

Dragana Daša said...

uvek posle!;)

Ivanasworld said...

uvek se prvo obucem a onda se u skladu sa garderobom i raspolozenjem igram sa sminkom :-))) prednosti toga su najociglednije kada se zuri jer necete se zamazati prilikom oblacenja :-)))))

Slavica | Pickpocket said...

Posle...:D

anonimna čitateljka blogova said...

ja nemam pravilo kad se šminkam ali imam jednu jako gllupu naviku, a to je da se prvo komplet našminkam pa onda perem zube :)

Borislawa said...

hehe dobra ti je navika :)))

Post a Comment