Post Icon

Oksford cipele / Oxford shoes

Još prošle sezone sam nameravala da ih kupim, ali iz nekog meni nepoznatog razloga to nisam uradila. Zato sam ove sezone ispravila grešku i baš juče kupile moj prvi par Oksford cipela (Oxford shoes). Ovaj model cipela je jako udoban, praktičan i može se kombinovati uz razne stvari i za razne prilike.

Last season I was planning to buy them, but for some unknown reason I didn't do that. So I corrected the error this season and just yesterday bought my first pair of Oxford shoes. This model shoe is very comfortable, practical and can be combined with many things and for different occasions.


Ovo je bila moja prva ideja uz šta da ukombinujem nove Oksford cipele:
This was my first idea what to mix with the new Oxford shoes:


Naravno ideju sam morala da sprovedem i u delo, pa je to onda izgledalo ovako:
Of course the idea I had to put into practice, and then it looked like this:




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 коментара:

Bamby said...

DIVNO SI CIPKE UKLOPILA , JA U TAKVIM IZGLEDAM ODVRATNO I ZAVIDIM VAMA KOJIMA TO STOJI JER SU SUPER I IDU UZ SVE!!! mENI NE STOJE JER SAM MALA I ZDEPASTA SA TIM CIPELAM SAMO GORE IZGLEDAM !E PA UZDRAVLJE IH NOSILA

Borislawa said...

Hvala, drago mi je da ti se sviđa kombinacija.

Marija said...

Divan outfit ;)!
Cipelice su premedene!

Milo said...

Jao bas si super ovo sve uklopila,ja trazim istu boju cipelica,ali nisam uspela da nadjem,gde si ih ti kupila i koja im je cena,ja samo nalazim one preskupe:)?!

Borislawa said...

*Hvala :)
Verovala ili ne, ali iste ovakve cipele se mogu naću u Novom Sadu za 1500 din u onim silnim radnjama obuće kod Futoške pijace.

Milo said...

Jaoj,stvarno?!Ja nisam iz Novog Sada,bila sam,ali ne dolazim.Ne mogu da verujem,sve koje sam nasla bile su oko 5600 dinara,nisam nasla ispod te cene,mislila sam da prodjem jeftinije.Inace tvoj blog sam otkrila skoro i prosto sam odusevljena.:)Ukoliko ne nadjem ovakve,da li mogu da te kontaktiram preko email-a?!

Borislawa said...

Naravno, nije nikakav problem, ako mogu da pomognem tu sam :)
p.s. slobodno postani i "zvaniČni" čitalac - što više to bolje :)

Post a Comment